Afscheid nederland en aankomst malaga - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Silke - WaarBenJij.nu Afscheid nederland en aankomst malaga - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Silke - WaarBenJij.nu

Afscheid nederland en aankomst malaga

Blijf op de hoogte en volg Silke

10 Augustus 2013 | Spanje, Málaga

Hoihoi,

Ik ga proberen een blog bij te houden!;d
Gisteren begon het avontuur. Om vier uur het bed uit en hup naar het vliegveld. Ik was al ingecheckt dus ik hoefde alleen nog maar mijn bagage af te leveren. Daar was meteen de eerste schok; de bagage was te zwaar, maar ik had die dag ervoor nog extra's kilo bijgeboekt maar dat was schijnbaar nog niet goed doorgevoerd. Na een telefoontje was gelukkig alles geregeld en daar ging mijn koffer. Ik draaide me om naar Frank en Papa en wie ik zie daar mijn Schattige vriendinnetjes Lieneke, Lieke en Isa. Super leuk dat ze er waren. Ik moest alleen al vrij snel door de douane en dus ook afscheid nemen pff wat ben ik daar slecht in. Ik wil ook altijd met mijn grote mond ergens heen maar als ik dan op het punt ben vraag ik me echt af waarom ik dat ook al weer wou. Toen ik eenmaal in het vliegtuig was ging het wel oké en daar ging ik. Om half elf waren we al in malaga en het ging daarna allemaal heel voorspoedig totdat ik te vroeg uit de bus stapte, daar stond ik dan nog kilometers van mijn kamer af met twee zware koffers. Eerst probeerde ik nog herkenningspunten te zoeken van die keer dat ik eerder in malaga ben geweest maar ik zag niets bekends. Dus toch maar een taxi gepakt die bracht mij naar een heel verkeerd adres waarna ik maar mijn verhuurder heb gebeld en die heeft 'gezellig' met de taxi chauffeur gepraat. Toen gingen we toch naar een heel ander deel van de stad maar gelukkig hoefde ik maar te betalen tot het 'verkeerde' adres, waarschijnlijk heeft de verhuurder dat geregeld. daarna kwamen we aan en de meneer van dit pand was wel aardig en kon ik mijn kamer in. Wat ontzettend tegen viel, super warm, bijna geen plek om mijn spullen op te bergen, de kast kun je bijna geen kast noemen en je moet de douchekop zelf vasthouden jeeeej! wat een feest. Ik ben snel weggevlucht uit de kamer en gezellig met Maran, die de dag ervoor al was aangekomen, naar het strand geweest en daarna even naar de supermarkt. Toen ik terugkwam in mijn kamer stond daar zowaar een ventilator van 30 cm hoog ( en hij vroeg nog of ik een grote wou waar ik JA op zei) en een dekbed en overtrek voor op mijn bed. één huisgenootje is er wel en twee zijn op vakantie en eentje woont hier zo ongeveer permanent maar die is denk ik ook al wel over de 30. De huisgenoot die er was is ook heel aardig maar gaat al weg aan het eind van augustus maar ze heeft me wel erg goede tips gegeven en dat het tot eind september begin oktober super warm was in de kamer en daarna super koud want er is ook geen verwarming. maar ze heeft wel allemaal dingen in haar slaapkamer zodat ze er beter kon leven en waarschijnlijk gaat het meisje met de grootste kamer eind september weg dus misschien valt er nog wat te regelen;d! Ook vertelde ze dat de wasmachine gaatjes maakt in je kleren waarna ik maar meteen waszakjes heb gekocht op haar aanraden. zei sliep nu even in de grote kamer omdat dat andere meisje er niet was dus mocht ik haar ventilator ook lenen voor deze week en dus heb ik nog wel redelijk op temperatuur geslapen(A) Toen ik wakker werd en mijn gordijn opendeed had ik wel een super mooi uitzicht! ik zal de foto ervan uploaden;d!
Vandaag wordt het weer heel warm dus ga ik nu maar snel mijn kamer dweilen( het ligt namelijk helemaal vol met stof) voordat de zon erop komt en het te warm wordt. En vanmiddag maar weer lekker naar het strand:d!

Liefs

Silke

  • 10 Augustus 2013 - 13:08

    Gerrit :

    Hey Silke leuk verslag ga je Zekers volgen en al je bloks lezen heel veel plezier en zo te horen komt dat wel goed gr van ons allemaal en mailen zeker nog doeiii

  • 10 Augustus 2013 - 14:51

    Bianca:

    wat leuk dat je zo laat weten hoe het met je gaat.
    hoelang ging je nu een half jaar?
    wens je heel veel geluk en dat het goed met je gaat

  • 10 Augustus 2013 - 20:16

    Elisa:

    Heej doosje!! Wat doe je nu in spanje?? Je zou toch naar noorwegen/zweden gaan?? En zie ikdaar nu eentaalfout? Nee dat kan tpch niet ;). Heel veel plezier in spain xxx mij

  • 10 Augustus 2013 - 20:53

    Silke:

    Haha komt goed gerrit:p

    Dankje bianca; d ik ga een half jaar.

    Haha elisaa opletten eerst naar malaga en dan naar finland haha
    Oh en er komen nog heel veel spelfouten daar ben ik niet zn held
    in en helemaaal niet als ik veel achter elkaar schrijf haha!

  • 12 Augustus 2013 - 21:05

    Jeanine:

    Veel plezier daar Silke! Ben benieuwd naar je verhalen!

    Liefs Jeanine

  • 13 Augustus 2013 - 23:03

    Jarima:

    Hoi Sil!! Minder van je kamer, maar hopelijk wen je er een beetje aan. Ik hoop dat je snel je draai daar kunt vinden en het super leuk hebt! Ik ben benieuwd naar je volgende verslag. Dikke kus!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Málaga

Malaga

Ik ga voor 5 maandjes stage lopen in Malaga, spanje.

Recente Reisverslagen:

12 December 2013

Daar ben ik weer

22 Oktober 2013

la vida buena & hoezo bad luck?

03 Oktober 2013

Time flies

02 September 2013

Week 2 en 3

18 Augustus 2013

one week down, eighteen to go!
Silke

Actief sinds 10 Aug. 2013
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 5885

Voorgaande reizen:

11 Januari 2014 - 17 Mei 2014

Studeren in Helsinki

09 Augustus 2013 - 22 December 2013

Malaga

Landen bezocht: